komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Centra Gemini Park zwiększają footfall dzięki budowaniu lokalnych więzi
Centra handlowe coraz częściej sięgają po strategie marketingu lokalnego i sentymentalnego. Obiekty Gemini Park wykorzystują motyw Fiata 126p tworząc wydarzenia i budując więzi ze społecznością.
#scf2025fall: Nhood Services Poland buduje portfolio najemców Wilanów Park
Nhood Services Poland wdraża strategię komercjalizacji Wilanów Park. Zespół leasingu będzie obecny na jesiennych targach #scf2025fall, aby rozmawiać z markami o ich obecności w tym projekcie.
Grupa Żabka z najwyższą oceną ESG w międzynarodowym przeglądzie MSCI ESG Rating
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową oceną w ramach globalnego systemu MSCI ESG Ratin. Spółka uzyskała najwyższą możliwą notę, czyli AAA.
Odzież i obuwie wśród kategorii o największej dynamice w e-handlu
Według szacunków KIG opartych o sprawozdawczość GUS w kwietniu obroty w handlu detalicznym ogółem wyniosły 116,500 mld PLN. Okazały się one o 6,1 proc. wyższe niż w marcu.
Kamalion ma w Polsce już 31 lokalizacji
Kamalion, hiszpańska marka, będąca częścią grupy La Casa De Las Carcasas, kontynuuje ekspansję na rynku polskim. 9 czerwca otworzyła kolejny punkt w w Warszawie. Jest to 31. lokalizacja sieci.
EPP: coraz atrakcyjniejszy tenant mix Galerii Młociny
Na mapie Galerii Młociny przybył butik z modą cyrkularną Dreslow oraz drogeria dm. Salon CCC po relokacji zyskał przestrzeń. Po przerwie w nowej odsłonie powrócił Rossmann.
EPP: WITTCHEN otwiera największy salon w Polsce w szczecińskim Outlet Park
15 maja swój największy salon w Polsce otworzył WITTCHEN. Zlokalizowany jest w Outlet Park w Szczecinie. Salon po metamorfozie i relokacji zajmuje niemal 170 mkw.
NEINVER: kultowa marka otworzyła w FACTORY Kraków pierwszy outletowy salon w Krakowie
W FACTORY Kraków, zarządzanym przez NEINVER, swój salon outletowy otworzył GAP. Salon outletowy GAP w FACTORY Kraków zajął powierzchnię blisko 330 mkw.
Sfinks Polska chce sprzedać sieć restauracji SPHINX
Sfinks Polska S.A. rozpoczął projekt zmierzający do wyodrębnienia i sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Projekt obejmuje działalność prowadzoną pod marką SPHINX.
Globalworth: Wrocławska Renoma kończy 95 lat
Renoma – ikona wrocławskiej architektury i jedno z najbardziej rozpoznawalnych miejsc spotkań i zakupów – świętuje jubileusz. W ciągu ostatnich lat przeszła transformację.
Esotiq & Henderson zwiększa powierzchnię handlową
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w maju przez Esotiq & Henderson S.A wyniosły ponad 26,2 mln zł. Były wyższe o 6 proc. od przychodów uzyskanych w maju 2024 r.
Estońska grupa holdingowa chce kupić centrum handlowe w Polsce
Summus Capital OÜ podpisał list intencyjny z polskim deweloperem nieruchomości w sprawie potencjalnego nabycia centrum handlowego na południu Polski. Centrum oferuje zróżnicowaną gamę najemców.